#közösségi média


Opciók kampány idejére: megbízhatatlan közmédia vagy jobbos propaganda-túlsúly a Facebookon
 

Opciók kampány idejére: megbízhatatlan közmédia vagy jobbos propaganda-túlsúly a Facebookon

A sajtóba vetett bizalom igen alacsony Magyarországon, a magyar közmédiát egyenesen a legmegbízhatatlanabbnak tartjuk, emiatt pedig sokan inkább a közösségi médiából tájékozódnak. A júniusi duplaválasztás kampányában is így lesz ez, de itt jó eséllyel főleg a jobboldali, kormánypárti propagandával és egyoldalúsággal fogunk csak szembe találkozni, foglalható össze a Republikon elemzése.

hvg.hu hvg.hu





Csődbe mehet-e az X Musk és a hirdetők vitája miatt?
 

Csődbe mehet-e az X Musk és a hirdetők vitája miatt?

Sok hirdető szakított a Twitter-utód X közösségi oldallal, miután a Media Matters for America szervezet vizsgálata kimutatta: a hirdetések olykor neonáci bejegyzések mellett tűnnek fel. Elon Musk válaszul melegebb éghajlatra küldte a távozó hirdetőket.

Lengyel Miklós Lengyel Miklós




Kösz, jól #4: Mikor kell digitális detoxra vonulnom?
 

Kösz, jól #4: Mikor kell digitális detoxra vonulnom?

Mi a különbség a való életbeli és a digitális énem között? Az én felelősségem-e, ha rákattanok a TikTokra? Miért baj, hogy nem oktatjuk a médiát és miért nem csak a gyerekekre kell odafigyelni az online térben? Ezekről is beszélgettünk wellbeing podcastunk médiatudatosságról szóló adásában.

hvg.hu hvg.hu

Fülke: Milák Kristóftól Szoboszlai Dominikig – hogyan ne csináljuk ki a magyar sportolókat?
 

Fülke: Milák Kristóftól Szoboszlai Dominikig – hogyan ne csináljuk ki a magyar sportolókat?

Hogyan kezeli egy sportoló a teljesítménykényszert, a kiégést, a figyelmet, az istenítést és a gyűlöletcunamit? Az elmúlt hetekben több sportoló kapcsán hallhattunk erről. De hogyan lehet immunissá válni a zajra és milyen láthatatlan munka kell ehhez? Erről és a magyar szurkolói kultúra kétélű természetéről beszélgettünk közéleti podcastunkban Faludi Viktória pszichológussal, több olimpikon, köztük Szilágyi Áron csapatának tagjával.

hvg.hu hvg.hu








Figyelje, ha ez a jelzés jön szembe egy TikTok-videóban
 

Figyelje, ha ez a jelzés jön szembe egy TikTok-videóban

Miután a különböző generatív mesterséges intelligenciák egyre többek számára elérhetők, sokan, például a tartalomkészítők is élnek a lehetőséggel. A TikTok tiszta vizet öntene a pohárba, és kifejezetten meg fogja követelni, hogy a tiktokerek tudassák követőikkel, hogy videójuk készítése során bevetették a mesterséges intelligenciát.

hvg.hu hvg.hu